Nazwa usługi: |
Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości |
|
|
Miejsce załatwienia sprawy: |
Rynek 4/ 42-600 Tarnowskie Góry tel. 32 39 33 600 fax. 32 39 33 602 Urząd Miejski w Tarnowskich Górach, Wydział Gospodarki Miejskiej, Referat Gospodarowania Odpadami Komunalnymi, ul. Henryka Sienkiewicza 2, parter, pok. nr 28
|
|
|
Wymagane dokumenty: |
- Wymagane dokumenty:
- - wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej powinien zawierać: firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię i nazwisko i adres przedsiębiorcy; numer identyfikacji podatkowej (NIP), o ile przedsiębiorca taki numer posiada; numer identyfikacyjny REGON, o ile przedsiębiorca taki numer posiada; określenie rodzaju odbieranych odpadów komunalnych.
- Wymagane załączniki:
- - do wniosku należy dołączyć oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości o następującej treści:
- "Oświadczam, że:
- - dane zawarte we wniosku o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości są kompletne i zgodne z prawdą;
- - znane mi są i spełniam warunki wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, określone w Ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 888)."
- Oświadczenie powyższe powinno również zawierać:
- - firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy;
- - oznaczenie miejsca i datę złożenia oświadczenia;
- - podpis przedsiębiorcy lub osoby uprawnionej do reprezentowania przedsiębiorcy ze wskazaniem imienia i nazwiska oraz pełnionej funkcji;
- - Dowód uiszczenia opłaty skarbowej.
|
|
|
Sposób załatwienia sprawy: |
Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości |
|
|
Opłaty: |
- za wpis do rejestru – 50 złotych.
- za wydanie zaświadczenia - 17 złotych.
Opłatę skarbową w kwocie określonej wyżej można opłacić kartą w Kasie Podatkowej ul. Rynek 4 albo na konto Gminy Tarnowskie Góry Bank Millennium S.A. Nr 68 1160 2202 0000 0006 3274 2220.
Wpłaty gotówkowe na rachunki Gminy i Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach (rachunki Banku Millennium S.A.), przyjmowane są bez dodatkowych opłat prowizyjnych przez placówki Poczty Polskiej S.A.
|
Terminy przyjęć interesantów |
|
Czas załatwienia sprawy: |
wpis jest dokonany z chwilą zamieszczenia danych w rejestrze – dla opłaty skarbowej |
|
|
Tryb odwoławczy: |
brak |
|
|
Podstawa prawna: |
Ustawa Ustawa z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 236) Ustawa Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2111) Ustawa Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 399 z późn. zm.) Inne Uchwała nr LXII/630/2023 Rady Miejskiej w Tarnowskich Górach z dnia 29 marca 2023 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Tarnowskie Góry (Dz. Urz. Woj.Śl. z 2023 r. poz. 2950)
|
|
|
Inne informacje: |
wniosek wraz z wymaganymi załącznikami można złożyć w Kancelarii Ogólnej, Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach, przy ul. Rynek 4, parter. pok. Nr 3 lub w punkcie Kancelarii Ogólnej, przy ul. Henryka Sienkiewicza 2, parter, pok. nr 1 |
|
|
Formularz elektroniczny: |
|
|
|
Formularze tradycyjne: |
|
|
|
Dokumenty dodatkowe: |
|
|
|
Usługi powiązane: |
|