Nazwa usługi: Dotacja do usuwania, transportu i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest
   
Miejsce załatwienia sprawy:

Wydział Ochrony Środowiska
 ul. Sienkiewicza 2/
42-600 Tarnowskie Góry
tel. 32 39 33 782
fax.
Wydział Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego, ul. Sienkiewicza 2, II-piętro, pok. Nr 63
poniedziałek 7.30-17.00: , wtorek-piątek 7.30-15.30:

   
Wymagane dokumenty:
  • wniosek o udzielenie dotacji
  • aktualny odpis księgi wieczystej nieruchomości , z terenu której usu nięto wyroby zawieraj ące azbest lub wydruk z systemu Elektronicznych Ksiąg Wieczystych dostępny na stronie https://ekw.ms.gov.pl
  • stosowna umowa świadcząca o prawie do dysponowania nieruchomością w przypadku gdy Wnioskodawca nie jest jej właścicielem (gdy dotyczy)
  • ocena stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawiera jących azbest
  • kopia protokołu z przeprowadzonej weryfikacji (dotyczy nieruchomości nieujętych w załączniku nr 5 do Programu
  • załączniki, o których mowa w Rozdziale IV Zasad udzielania dotacji jeżeli dotacja stano wić będzie pomoc de minimis
   
Sposób załatwienia sprawy: Wysokość dotacji wynosi 80% kosztów poniesionych na demontaż, transport i utylizację lub transport i utylizację wyrobów zawierających azbest, lecz nie więcej niż 3 000,00 zł.
   
Opłaty:

Opłata skarbowa od pełnomocnictwa wynosi 17,00 zł.

Opłatę skarbową można uiszczać w kasie Urzędu Miejskiego przy ul. Rynek 4 albo na rachunek bankowy Gminy: 31 1090 1825 0000 0001 4381 6486.

Terminy przyjęć interesantów  poniedziałek 7.30-17.00: , wtorek-piątek 7.30-15.30:
Czas załatwienia sprawy:
   
Tryb odwoławczy: Brak
   
Podstawa prawna: Inne
Uchwała Nr XX/221/2020 z dnia 17 kwietnia 2020 r. w sprawie zasad udzielania osobom fizycznym dotacji celowych na dofinansowanie kosztów związanych z usuwaniem, transportem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Tarnowskie Góry
   
Inne informacje: Wniosek można złożyć w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego przy ul. Rynek 4, parter, pok. Nr 3 lub w punkcie Kancelarii Ogólnej przy ul. Sienkiewicza 2, parter, pok. Nr 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), Dz.U.UE.L.2016.119.1, informujemy, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry, Adres: ul. Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, kontakt mailowy: sekretariat@tarnowskiegory.pl, kontakt telefoniczny: 32 393 36 10. 2. Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim pracuje w budynku Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach przy ulicy Sienkiewicza 2, pokój nr 10, kontakt mailowy: iod@um.tgory.pl kontakt telefoniczny: 32 393 37 56. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rozpatrzenia wniosku o udzielenie dotacji na dofinansowanie kosztów związanych z usuwaniem, transportem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Tarnowskie Góry i ewentualnego zawarcia umowy, zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 506), art. 6 ust. 1 lit. b, e rozporządzenia RODO oraz numer telefonu na podstawie zgody - art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia RODO. 4. Pani/Pana dane nie będą przekazywane innym odbiorcom. W przypadku udzielenia pomocy de minimis Pani/Pana dane mogą zostać przekazane do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. 5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej. 6. Pani/Pana dane osobowe nie będą niszczone - zgodnie z kategorią archiwalną A. 7. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie numeru telefonu w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy rozporządzenia wskazanego na wstępie. 9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne do rozpatrzenia wniosku o udzielenie dotacji oraz ewentualnego zawarcia umowy dotacji, a podanie numeru telefonu jest dobrowolne. 10. Decyzje podejmowane wobec Pani/Pana danych osobowych nie będą podejmowanie w sposób zautomatyzowany, w tym nie zastosujemy wobec nich profilowania.
   
Formularz elektroniczny:
   
Formularze tradycyjne: Pełnomocnictwo_azbest.pdf
wniosek_dotacja azbest.pdf
   
Dokumenty dodatkowe: Wniosek o płatność_azbest.pdf
   
Usługi powiązane: