Nazwa usługi: Sporządzenie lub zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
   
Miejsce załatwienia sprawy:

Referat Urbanistyki w Wydziale Urbanistyki i Mienia
ulica Henryka Sienkiewicza 2/pok. nr 50, 51
42-600 Tarnowskie Góry
tel. (32) 39 33 731, 39 33 732, 39 33 733
fax. 32 39 33 602

   
Wymagane dokumenty:
  • Wniosek zawierający: 1. Imię i nazwisko lub nazwę wnioskodawcy oraz jego adres, 2. Przedmiot i zakres wnioskowanej zmiany, 3. Określenie nieruchomości (lub opis terenu), których dotyczy wniosek
   
Sposób załatwienia sprawy: Sporządzenie lub zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
   
Opłaty:

W przypadku składania dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa, należy uiścić opłatę 17 zł. Złożenie pełnomocnictwa nie podlega opłacie skarbowej, gdy jest udzielane małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu, albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej. Jeżeli w toku prowadzonej sprawy związanej z przyjęciem pełnomocnictwa, organ dokonuje potwierdzenia składanej przez stronę kopii dokumentu za zgodność z oryginałem, należy uiścić opłatę w wysokości 5 zł za każdą stronę:
- zapłaty opłaty skarbowej należy dokonać w kasie Urzędu lub na konto 31 1090 1825 0000 0001 4381 6486 (dla wpłacających za granicą WBKPPLPP PL 31 1090 1825 0000 0001 4381 6486),
- opłatę skarbową należy uiścić w chwili złożenia pełnomocnictwa,
- zwolnienia z opłaty zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2142, z późn. zm.)

Terminy przyjęć interesantów 
Czas załatwienia sprawy: Do 30 dni
   
Tryb odwoławczy: Nie dotyczy
   
Podstawa prawna: Ustawa
Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977)
   
Inne informacje: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), Dz. Urz. UE L 119 z 2016 r. s. 1, z późn. zm., informujemy, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry, adres: ulica Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry) kontakt mailowy: sekretariat@tarnowskiegory.pl, kontakt telefoniczny: 32 393 36 10. 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można się skontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, mailowo: iod@um.tgory.pl, telefonicznie: 32 393 37 56 lub pisemnie kierując korespondencję na adres Administratora. 3. Pani/ Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach rejestracji wniosków złożonych do tutejszego organu o sporządzenie lub zmianę planu miejscowego, na podstawie art. 31 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia jak na wstępie oraz numer telefonu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a tego rozporządzenia. 4. Dane Pani/Pana nie będą przekazywane innym odbiorcom, za wyjątkiem organów i podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa, podmiotów świadczących usługi informatyczne oraz podmiotów sporządzających dokumentację planistyczną w tamach zawartych umów. 5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane bezterminowo jako materiały archiwalne. 7. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Realizacja Państwa Praw będzie uzależniona od podstawy prawnej przetwarzania Państwa danych. 8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy rozporządzenia wskazanego na wstępie. 9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, a podanie numeru telefonu jest dobrowolne i ma na celu przyspieszenie podejmowanych działań związanych z rejestracją wniosków. 10. Decyzje podejmowane wobec Pani/ Pana i Pani/Pana danych osobowych nie będą podejmowanie w sposób zautomatyzowany, w tym nie zastosujemy wobec nich profilowania.
   
Formularz elektroniczny:
   
Formularze tradycyjne: wniosek dotyczący aktu planowania przestrzennego.pdf
   
Dokumenty dodatkowe:
   
Usługi powiązane: