Nazwa usługi: Decyzja o lokalizacji inwestycji celu publicznego
   
Miejsce załatwienia sprawy:

Referat Urbanistyki w Wydziale Urbanistyki i Mienia
 ul. Henryka Sienkiewicza  2/pok. nr 50, 51
42-600 Tarnowskie Góry
tel. (32) 39 33 731, 39 33 732, 39 33 733
fax. (32) 39 33 602
Referat Urbanistyki w Wydziale Urbanistyki i Mienia Urzędu Miejskiego z/s przy ul. Sienkiewicza 2 pok. nr 50, 51

   
Wymagane dokumenty:
  • Wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego (w załączeniu) wymagane załączniki: jeden egz. aktualnej mapy zasadniczej z elementami ewidencji, przyjęty do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, ze wskazanymi granicami terenu objętego wnioskiem oraz obszaru na który ta inwestycja będzie oddziaływać; obejmujących ich najbliższe otoczenie w odległości nie mniejszej niż trzykrotna szerokość frontu działki objętej wnioskiem, nie mniejszej jednak niż 50m), w skali 1:500 lub 1:1000, a w stosunku do inwestycji liniowych również w skali 1:2000 (mapę można nabyć w Starostwie Powiatowym, Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami – Tarnowskie Góry, ul. Mickiewicza 41), jeden egz. kserokopii aktualnej mapy j/w z naniesioną propozycją lokalizacji obiektów na terenie objętym wnioskiem, 3. zapewnienie dostaw mediów.
   
Sposób załatwienia sprawy: Decyzja o lokalizacji inwestycji celu publicznego
   
Opłaty:

za decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego: 598,00 zł (zapłaty opłaty skarbowej należy dokonać w kasie Urzędu lub na konto nr 31 1090 1825 0000 0001 4381 6486, dla wpłacających za granicą WBKPPLPP PL 31 1090 1825 0000 0001 4381 6486).
- opłatę skarbową należy uiścić w chwili złożenia wniosku
- zwolnienia z opłaty zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2142, z późn. zm.)

Terminy przyjęć interesantów 
Czas załatwienia sprawy: - w ciągu miesiąca od daty złożenia wniosku
- w sprawach skomplikowanych – w ciągu dwóch miesięcy od daty złożenia wniosku
   
Tryb odwoławczy: do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Katowicach za pośrednictwem Burmistrza Miasta Tarnowskie Góry w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.
   
Podstawa prawna: Ustawa
ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977)
- Art. 4 ust. 2 pkt 1
- Art. 50 ust. 1
Ustawa
ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775, z późn. zm.)
- Art. 104
   
Inne informacje: w trakcie postępowania następują uzgodnienia z różnymi jednostkami, w związku z tym może nastąpić przedłużenie terminu w załatwieniu sprawy, niezależne od tut. organu. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), Dz. Urz. UE L 119 z 2016 r. s. 1, z późn. zm., informujemy, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry, adres: ulica Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, kontakt mailowy: sekretariat@tarnowskiegory.pl, kontakt telefoniczny: 32 393 36 10. 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można się skontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, mailowo: iod@um.tgory.pl, telefonicznie: 32 393 37 56 lub pisemnie kierując korespondencję na adres Administratora. 3. Pani/ Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach wydania decyzji ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego na podstawie art. 50 ust. 1 i art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia jak na wstępie oraz numer telefonu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a tego rozporządzenia. 4. Dane Pani/Pana nie będą przekazywane innym odbiorcom, za wyjątkiem organów i podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa, podmiotów świadczących usługi informatyczne, operatorów pocztowych lub kurierów w przypadku korespondencji papierowej, banków w zakresie realizacji płatności. 5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane bezterminowo jako materiały archiwalne. 7. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Realizacja Państwa Praw będzie uzależniona od podstawy prawnej przetwarzania Państwa danych. 8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy rozporządzenia wskazanego na wstępie. 9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, a podanie numeru telefonu jest dobrowolne i ma na celu przyspieszenie podejmowanych działań związanych z załatwieniem sprawy. 10. Decyzje podejmowane wobec Pani/ Pana i Pani/Pana danych osobowych nie będą podejmowanie w sposób zautomatyzowany, w tym nie zastosujemy wobec nich profilowania.
   
Formularz elektroniczny:
   
Formularze tradycyjne: druk wniosku.pdf
   
Dokumenty dodatkowe:
   
Usługi powiązane: