Nazwa usługi: Wydawanie nalepki określającej rodzaj paliwa służącego do napędu pojazdu
   
Miejsce załatwienia sprawy:

Wydział Ochrony Środowiska
ulica Sienkiewcza 2/
42-600 Tarnowskie Góry
tel. 32 39 33 638
fax. 32 39 33 602
Wydział Ochrony Środowiska pok. 63 II piętro
poniedziałek: 7.30-17.00, wtorek - piątek: 7.30-17.00

   
Wymagane dokumenty:
  • wniosek o wydanie nalepki
  • dowód rejestracyjny (do wglądu)
   
Sposób załatwienia sprawy: Nalepkę wydaje wójt, burmistrz albo prezydent miasta właściwy ze względu na miejsce zamieszkania albo siedziby posiadacza pojazdu.
Nalepkę należy umieścić wewnątrz pojazdu, w prawym dolnym rogu przedniej szyby obok nalepki kontrolnej. W przypadku pojazdu konstrukcyjnie nieposiadającego szyby przedniej nalepkę umieszcza się z przodu pojazdu na nadwoziu po jego prawej stronie.
   
Opłaty:

Nalepka wydawana jest bezpłatnie

Terminy przyjęć interesantów  poniedziałek: 7.30-17.00, wtorek - piątek: 7.30-17.00
Czas załatwienia sprawy: Nalepka wydawana jest od razu po złożeniu wniosku
   
Tryb odwoławczy: Brak
   
Podstawa prawna: Ustawa
Ustawa z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 110)
   
Inne informacje: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), informujemy, że: 1. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry, Adres: ul. Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry), kontakt mailowy: sekretariat@tarnowskiegory.pl, kontakt telefoniczny: 32 393 36 10. 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można się skontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, mailowo: iod@um.tgory.pl, telefonicznie: 32 393 37 56 lub pisemnie kierując pismo na adres Administratora. 3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu wydania nalepki określającej rodzaj paliwa wykorzystywanego do napędu pojazdu zgodnie z art. 39 ust. 2 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych oraz art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia RODO. 4. Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione organom i podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, podmiotom świadczącym usługi informatyczne, operatorom pocztowym lub kurierom w przypadku korespondencji papierowej, bankom w zakresie realizacji płatności; 5. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej. 6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku kalendarzowego, w którym wydano nalepkę. 7. Posiadają Państwo prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Realizacja Państwa praw będzie uzależniona od podstawy prawnej przetwarzania Państwa danych. 8. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy rozporządzenia wskazanego na wstępie. 9. Podanie przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz warunkiem wydania nalepki. 10. Decyzje podejmowane wobec Państwa i przetwarzanych Państwa danych osobowych nie będą podejmowanie w sposób zautomatyzowany, w tym nie zastosujemy wobec nich profilowania.
   
Formularz elektroniczny:
   
Formularze tradycyjne: nalepki_wniosek_v04.pdf
   
Dokumenty dodatkowe:
   
Usługi powiązane: