Nazwa usługi: Zgoda na czasowe zajęcie nieruchomości
   
Miejsce załatwienia sprawy:


 Rynek 4/
42-600 Tarnowskie Góry
tel. 32 39 33 600
fax. 32 39 33 602
Urząd Miejski w Tarnowskich Górach, ul. Sienkiewicza 2, Wydział Urbanistyki i Mienia - Referat Nieruchomości i Nadzoru Właścicielskiego pokój 54 (I piętro)

   
Wymagane dokumenty:
       
    Sposób załatwienia sprawy: ​Wymagane dokumenty:
    wniosek w sprawie wyrażenia zgody na wejście w teren.

    Wymagane załączniki:
    -mapa zasadnicza z trasą przebiegu inwestycji,- pełnomocnictwo do występowania w imieniu inwestora (jeśli zachodzi taka konieczność),-
    - warunki techniczne realizacji inwestycji w pasach drogowych publicznych dróg oraz w drogach wewnętrznych wydanych przez Miejskich Zarząd Ulic i Mostów z siedziba w Tarnowskich Górach przy ul. Piastowskiej 8

    Dokumenty do wglądu:
    brak.
       
    Opłaty:

    Zarządzenie Nr 1298/2021 Burmistrza Miasta Tarnowskie Góry z dnia 20.05.2021 r. w sprawie naliczania opłat za korzystanie z nieruchomości stanowiących przedmiot prawa własności albo prawa użytkowania wieczystego Gminy Tarnowskie Góry na potrzeby budowy infrastruktury technicznej.
    Zajęcie terenu bez zgody właściciela skutkować będzie naliczeniem opłaty za bezumowne korzystanie z nieruchomości.

    Terminy przyjęć interesantów 
    Czas załatwienia sprawy: 30dni od daty wpływu wniosku do Urzędu.
       
    Tryb odwoławczy: nie przysługuje.
       
    Podstawa prawna: Ustawa
    Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1899 z późn. zm.)
    Ustawa
    Ustawa z dnia 18 maja 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 z późn. zm.)
       
    Inne informacje: 1) Wypełniony wniosek można złożyć: - Kancelaria Ogólna, ul. Rynek 4, parter pokój nr 3, - Kancelaria Ogólna, ul. Sienkiewicza 2, parter, pokój nr 1, - Punk Informacyjny, ul. Sienkiewicza 2, lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Tarnowskich Górach, ul. Sienkiewicza 2, Wydział Urbanistyki i Mienia - Referat Nieruchomości i Nadzoru Właścicielskiego Informacja RODO w sprawie zezwolenia na czasowe zajęcie nieruchomości gminnych 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry, Adres: ul. Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry). kontakt mailowy: sekretariat@tarnowskiegory.pl, kontakt telefoniczny: 32 393 36 10, 2. Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim pracuje w budynku Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach przy ulicy Rynek 4, pokój nr 13 kontakt mailowy: iod@um.tgory.pl kontakt telefoniczny: 32 393 37 56. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wyrażenia zgody na czasowe zajęcie nieruchomości gminnej zgodnie z art. 25 ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997r. oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c cyt. Rozporządzenia. 4. Dane Pani/Pana nie będą przekazywane. 5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w terminie 5 lat od końca roku kalendarzowego w którym została wydana zgoda. 7. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych oraz ich sprostowania. 8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy rozporządzenia wskazanego na wstępie. 9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. 10. Decyzje podejmowane wobec Pani/Pana i Pani/Pana danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym nie zastosujemy wobec nich profilowania.
       
    Formularz elektroniczny:
       
    Formularze tradycyjne: wniosek o wyrażenie zgody na czasowe zajęcie nieruchomości będących własnością Gminy.pdf
       
    Dokumenty dodatkowe:
       
    Usługi powiązane: