Nazwa usługi: Reklamacja na nieprawidłowości w Centralnym Rejestrze Wyborców
   
Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich
 ul. Henryka Sienkiewicza 2 pokój 5 /parter/
42-600 Tarnowskie Góry
tel. +48 32 39 33 705
fax.

   
Wymagane dokumenty:
  • Dokument tożsamości (dowód osobisty, e-dowód, paszport)
   
Sposób załatwienia sprawy: ● Wyborca może wnieść do właściwego miejscowo wójta reklamację na nieprawidłowości w Centralnym Rejestrze Wyborców lub spisie wyborców, jeżeli nie został on ujęty w Centralnym Rejestrze Wyborców lub nie ujęto go w żadnym obwodzie głosowania albo został on nieprawidłowo ujęty w obwodzie głosowania
● Reklamację wniosi się ustnie do protokołu lub na piśmie utrwalonym w postaci:
-papierowej, opatrzonym własnoręcznym podpisem w Urzędzie Miejskim w
Tarnowskich Górach
-elektronicznej, opatrzonym kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo
podpisem zaufanym poprzez stronę www.gov.pl
   
Opłaty:

Nie podlega opłacie skarbowej

Terminy przyjęć interesantów 
Czas załatwienia sprawy: 3 dni od daty wniesienia reklamacji na nieprawidłowości w Centralnym Rejestrze Wyborców
   
Tryb odwoławczy: Nie dotyczy
   
Podstawa prawna: Ustawa
Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. Kodeks wyborczy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2408)
   
Inne informacje: Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (przetwarzanie w związku z ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. Kodeks wyborczy) w załączniku. Zapoznałam/em się z klauzulą informacyjną zawartą na karcie usług w dziale "Formularze tradycyjne".
   
Formularz elektroniczny:
   
Formularze tradycyjne: RODO WYBORY.pdf
   
Dokumenty dodatkowe:
   
Usługi powiązane: